Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16206
Назва: Фольк-рок як засіб формування полікультурної компетентності майбутніх викладачів вокалу
Автори: Тянь Цзінхао
Реброва, Олена Євгенівна
Реброва, Елена Евгеньевна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Ключові слова: полікультура
полікультурна компетентність
Фольк-рок
національні традиції та цінності
іннокультура
фолькрок
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тянь Цзінхао Фольк-рок як засіб формування полікультурної компетентності майбутніх викладачів вокалу / Тянь Цзінхао, Реброва О. Є. // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 148-151.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва, зокрема, майбутніх викладачів вокалу. Уточнено феномен полікультурності в контексті освітніх та соціокультурних координат. Визначено потенціал пісенного фольк-року як засобу формування ціннісного ставлення до національних традицій, а також як засобу формування полікультурної компетентності особистості. Схарактеризовано потенціал фолькроку як засобу формування полікультурної компетентності майбутніх викладачів вокалу. Представлено педагогічні умови, які сприяють процесу формування цієї професійної якості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16206
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova Olena Yevgenivna 2022.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.