Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТянь Цзінхао-
dc.contributor.authorРеброва, Олена Євгенівна-
dc.contributor.authorРеброва, Елена Евгеньевна-
dc.contributor.authorRebrova, Olena Yevgenivna-
dc.date.accessioned2022-12-08T11:58:22Z-
dc.date.available2022-12-08T11:58:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16206-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва, зокрема, майбутніх викладачів вокалу. Уточнено феномен полікультурності в контексті освітніх та соціокультурних координат. Визначено потенціал пісенного фольк-року як засобу формування ціннісного ставлення до національних традицій, а також як засобу формування полікультурної компетентності особистості. Схарактеризовано потенціал фолькроку як засобу формування полікультурної компетентності майбутніх викладачів вокалу. Представлено педагогічні умови, які сприяють процесу формування цієї професійної якості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТянь Цзінхао Фольк-рок як засіб формування полікультурної компетентності майбутніх викладачів вокалу / Тянь Цзінхао, Реброва О. Є. // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 148-151.uk
dc.subjectполікультураuk
dc.subjectполікультурна компетентністьuk
dc.subjectФольк-рокuk
dc.subjectнаціональні традиції та цінностіuk
dc.subjectіннокультураuk
dc.subjectфолькрокuk
dc.titleФольк-рок як засіб формування полікультурної компетентності майбутніх викладачів вокалуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova Olena Yevgenivna 2022.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.