Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16144
Назва: Genesis of the system of music and rhythmic education E. Jacques-Dalcroze
Інші назви: Особливості методичної системи Еміля Жак-Далькроза
Автори: Ніколаї, Галина Юріївна
Николаи, Галина Юрьевна
Nikolai, Halyna Yu
Ключові слова: методична система Еміля Жак-Далькроза
музично-ритмічне виховання
танцювальний жанр в хореографії
триєдність музики
музичне виховання
ритмінчі вправи
dance genre in choreography
musical education
rhythmic exercises
the trinity of music
the trinity of music
system of music and rhythmic education E. Jacques-Dalcroze
Дата публікації: 2022
Видавництво: Lap lambert Academic Publishing
Бібліографічний опис: Nikolai H. Yu. Genesis of the system of music and rhythmic education E. Jacques-Dalcroze / H. Yu. Nikolai // Music pedagogical concepts of the twentieth century: a monograph edited by prof. E. Tainel, compiler prof. V. Cherkasov. LAP LAMBERT Academic Publishing. 2022. - P. 27-72.
Короткий огляд (реферат): The system of musical and rhythmic education of the Swiss pedagogue and composer Emile Jacques -Dalcroze originated at the turn of the XIX-XX centuries. At that time, a special dance genre was actively developing in choreography, which was spread by the so-called sandals. In the 1920s, Isadora Duncan headed the plastic dance school in Russia, which, in protest of the classical ballet school with its conventional gestures and postures, sought the natural expressiveness of movement in ancient art. Dalcroze paid tribute to Isadora's desire to renew the art of ballet, but blamed her for the lack of a proper school. Composer and educator, he looked at Duncan's work through the eyes of a musician, believing that it is necessary not to dance to music, but to embody it in dance. The popularity of the artistic and pedagogical concept of Emile Jacques-Dalcroze in Poland is due to the fact that it remains the most original approach to music and aesthetic education at all levels of education. Maria Pszyhodzinska called the Dalcroze method the direction of music education, the main principle of which is to use music as a means of comprehensive development of the child – physical, motor, intellectual, emotional, and, ultimately, musical. Anna Shchepanska is studying the issue of introducing rhythmics into integrated early school education. Elżbieta Kilinska-Evertowska investigates the effectiveness of rhythmic exercises in the rehabilitation of children with speech disorder. Система музично-ритмічного виховання швейцарцкого музиканта і педагога Еміля Жак -Далькроза виникла на рубежі ХІХ-ХХ ст. У той час активно розвивався особливий танцювальний жанр розвивається в хореографії. Айседора Дункан очолювала школу пластичного танцю. Методична система Еміля Жак-Далькроза передбачає триєдність музики, слова й руху, де музика є основоположною силою, а не акомпанементом чи музичним фоном. Популярність художньо-педагогічної концепції Еміля Жака-Далькроза в Польщі завдяки тому, що залишається найбільш оригінальний підхід до музично-естетичного виховання на всіх рівнях навчання. Марія Пшигодзінська назвала метод Далькроза напрямком музики виховання, основним принципом якого є використання музики як засобу о всебічний розвиток дитини – фізичний, руховий, інтелектуальний, емоційний, і, зрештою, музичний. Питання вивчає Анна Щепанська впровадження ритміки в інтегровану дошкільну освіту. Єлизавета Кілінська-Евертовська досліджує ефективність ритмічних вправ в реабілітація дітей з порушенням мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16144
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikolai Halyna Yu 2022.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.