Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16116
Title: | Методичні рекомендації для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Педагогічна майстерність тренера-викладача» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівня 3 року навчання зі спеціальності 017 Фізична культура і спорт |
Authors: | Тітова, Ганна Віталіївна Titova, Hanna Vitaliivna |
Keywords: | педагогічна майстерність тренера-викладача методичні рекомендації з педагогічної майстерності плани практичних завдань завдання для самостійної роботи майбутній фахівець фізичної культури підготовка майбутнього тренера-викладача професійна діяльність викладача фізкультури |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Тітова Г. В. Методичні рекомендації для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Педагогічна майстерність тренера-викладача» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівня 3 року навчання зі спеціальності 017 Фізична культура і спорт / Г. В. Тітова. - Одеса : Університет Ушинського, 2022. - 24 с. |
Abstract: | Структура методичних рекомендацій відповідає плану та програмі навчальної дисципліни «Педагогічна майстерність тренера-викладача» для закладів вищої освіти педагогічного профілю. У методичних рекомендаціях відображено подано плани практичних занять з курсу, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, критерії оцінювання виконаних завдань. Навчальна дисципліна «Педагогічна майстерність тренера-викладача» складається з одного модуля . Зміни освітньої парадигми в Україні спрямовані на модернізацію вищої школи та підготовку майбутніх фахівців високої кваліфікації в галузі фізичного виховання, які можуть конкурувати на ринку праці. Основними умовами, які нині визначають напрями модернізації сучасної української освіти, є спрямування на розвиток творчого самостійного мислення студентів, їх професійних здібностей до майбутньої професійної діяльності, завдяки акцентуванню на творчу самостійну працю й підвищення активності у навчанні, використання активних методів у процесі навчання з метою ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців. Все це також стосується процесу підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16116 |
Appears in Collections: | Кафедра спортивних ігор |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Titova Hanna Vitaliivna 2022.pdf | 877.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.