Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1611
Title: Пропедевтика мовних понять у дітей старшого дошкільного віку
Other Titles: Propaedeutics of linguistic notions in the children of senior preschool age
Authors: Дем’яненко, Світлана Дмитрівна
Demianenko, Svitlana Dmytrivna
Keywords: пропедевтика
мовні поняття
висловлювання
речення
слово
звук
істотні ознаки
вміння висловлюватися
propaedeutics
linguistic notion
expression
sentence
word
sound
essential peculiarities
speech skills
Issue Date: 2006
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Дем'яненко, С. Д. Пропедевтика мовних понять у дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Світлана Дмитрівна Дем'яненко; наук. кер. Л. О. Калмикова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 20 с.
Abstract: У дисертації запропоновано, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику пропедевтики в дітей старшого дошкільного віку мовних понять “звук”, “слово”, “речення”. Суть її полягає у забезпеченні можливості на теоретико-практичному рівні здійснити початкову роботу над суттєвими ознаками мовних понять. Експериментальна методика побудована з урахуванням мовленнєвих навичок дошкільників у процесі ознайомлення з елементарними знаннями з одного боку, а з іншого - у використанні отриманих початкових мовних знань для первісної об’єктивації мови, рефлексії мовлення, що забезпечувало перспективний лінгвістичний розвиток дітей і на його основі – формування початкових мовленнєвих умінь, необхідних для подальшого навчання дітей рідної мови в 1-му класі. Рropaedeutic method useful for children of senior pre-school age as to the notions „sound”, „word”, „sentence” was offered ,theoretically grounded and experimentally checrked. The point of it lies in providing the possibility on-theoretical and practical level to realize the initial work at essential peculiarities of the linguistic notions.. Experimental method takes into consideration the language skills of pre-schoolchildren in the process of presentation with elementary knowledge from one hand, and from the other one – in using this knowledge for initial language objectivation, reflexion of speech which provided the perspective linguistic children’s development and on its basis – the formation of initial speech skills, necessary for further native language education of the 1-st grade schoolchildren.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1611
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demianenko.pdf246.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.