Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16075
Title: Аналіз взаємозв’язку інформаційної та пізнавальної потреб дітей при вивченні математики
Authors: Бартєнєва, Ірина Олександрівна
Bartienieva, Iryna Oleksandrivna
Keywords: інформація
вивчення математики
інформаційні потреби
мотиваційно-вольова сфера підлітка
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Бартєнєва І. О. Аналіз взаємозв’язку інформаційної та пізнавальної потреб дітей при вивченні математики / І. О. Бартєнєва // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. - Одеса, 2022. Лютий. - С. 15-40.
Abstract: Розглянуто поняття «інформація», її роль ноосферної епосі. Згідно з визначенням С. Ожегова, інформація – це відомості, що сприймаються людиною про навколишній світ і процеси в ньому. На наш погляд, це найбільш спрощене розуміння поняття, що розглядається. У процесі спілкування підлітків кожен із них є джерелом різноманітної цікавою для іншого інформації. Це ще раз підтверджує необхідність формування інформаційної потреби дітей. Важливими для нас є дослідження інформаційної потреби В. Вединяпіної, яка визначила її як джерело активності людини як суб'єкта у взаємодії з навколишнім світом. Дослідником виділено два основні рівні інформаційної потреби. Дослідником виділено два основні рівні інформаційної потреби. 1. Потреба всього живого в інформації для орієнтовно-пристосувальної поведінки та боротьби за існування. 2. Усвідомлена людиною необхідність інформації для здійснення творчої перетворювальної діяльності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16075
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bartienieva Iryna Oleksandrivna.pdf368.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.