Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16047
Назва: Особливості емоційних станів студентів у період карантинних обмежень
Автори: Петрушко, К. Т.
Ключові слова: карантин
емоційна сфера людини
стресові умови
емоційне благополуччя
пандемія COVID-19
карантинні обмеження
Дата публікації: 2022
Видавництво: ФОП Бєлий А. Є.
Бібліографічний опис: Петрушко К. Т. Особливості емоційних станів студентів у період карантинних обмежень / К. Т. Петрушко // Актуальні проблеми психології особистості : теорія, досвіт, практика : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 квітня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова; ПНПУ імені К. Д. Ушинського, каф. загальної та диференціальної психології соціально-гуманітарного факультету. – Одеса : ФОП Бєлий А.Є., 2022. – С. 112-116.
Короткий огляд (реферат): Тривалі карантинні обмеження негативно впливають на емоційну сферу студентів. Основною причиною є відсутність живого спілкування, що є необхідним для особистого розвитку та переходу до наступного етапу становлення. Для покращення емоційних станів необхідно збільшувати обсяг ресурсів та моральної підтримки. Карантинні обмеження створюють перешкоди для повноцінного розвитку студентства, особливо це стосується юнаків молодших курсів. Важливу частину процесу пошуку себе займають хобі, що отримали обмеження у доступі. Розваги та дозвілля обмежились помешканням та інтернет ресурсами. В таких умовах розвиток молодої, активної людини стає неможливим.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16047
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми психології особистості: теорія, досвід, практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrushko K. 2022.pdf2.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.