Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16011
Title: Імідж як аспект, який впливає на електоральну поведінку
Other Titles: Image as an aspect that influences electoral behavior
Authors: Фарафонова, Ірина Анатоліївна
Keywords: image
self-knowledge
electoral behavior
aspect
consciousness
image
voter behavior
identification
імідж
самопізнання
електоральна поведінка
аспект
свідомість
образ
поведінка виборця
ідентифікації
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Фарафонова І. А. Імідж як аспект, який впливає на електоральну поведінку / Ірина Анатоліївна Фарафонова // Перспективи. Соціально-політичний журнал. – 2022. – № 3. – С. 82–87.
Abstract: Аналіз літератури свідчить, що дана тема себе не вичерпала і потребує подальшого вивчення та осмислення. Мета дослідження – виявити філософські аспекти впливу іміджу на електоральну поведінку. У результаті дослідження використовувалися загальнонаукові методи аналізу – комплексний, порівняльний; метод соціології управління – моделювання, аналіз документів, контент – аналіз. Досліджено, що імідж лідера підсвідомо сприймається виборцями як зчитування підсвідомістю виборця відповідних прогнозованих очікувань, моделей інтерпретації ідентифікації лідера та приналежність до тієї чи іншої політичної та соціальної групи. Імідж у суспільстві дозволяє характеризуватись знаковими та символьними складовими, які визначають моменти, що впливають на взаємодію лідера та виборця та відбувається розуміння та розкриття комунікативних кодів для соціальної взаємодії. Певна думка електорату залежить від переваги та сприйняття носія іміджу. Імідж є образом об’єкта, який хоче справити на маси певне враження і є результатом активності уяви і психіки суб’єкта, в разі виборця, на якого спрямована дія політичного лідера. Імідж дозволяє філософськи підходити для адекватного та оптимального сприйняття інформації та інтерпретації та імідж можна розглядати як засіб спілкування, засіб передачі культурних традицій, спадщину та важливість культурних смислів у суспільстві. Імідж, що використовується в політичній філософії як інструмент політичного та соціального впливу на виборця та управління електоральною поведінкою, одночасно імідж виконує функцію самовиявлення для самовираження та дозволяє відображати у ньому суб’єкт політичного виборчого процесу. Імідж, який впливає на електоральну поведінку сприймається як філософський аспект і є феномен, що має безпосереднє відношення до прогнозування знаків іміджу та смислів у процесі політичної та соціальної взаємодії між лідером і виборцем. The analysis of the literature shows that this topic has not exhausted itself and needs further study and understanding. The purpose of the study is to reveal the philosophical aspects of the influence of image on electoral behavior. As a result of the research, general scientific methods of analysis were used – complex, comparative; method of sociology of management – modeling, document analysis, content – analysis. It has been studied that the image of the leader is subconsciously perceived by the voters as a reading by the voter’s subconscious of the relevant projected expectations, models of interpretation of the leader’s identification and belonging to one or another political and social group. The image in society allows to be characterized by iconic and symbolic components that determine the moments that affect the interaction of the leader and the voter and the understanding and disclosure of communicative codes for social interaction. A certain opinion of the electorate depends on the preference and perception of the image bearer. An image is an image of an object that wants to make a certain impression on the masses and is the result of the activity of the subject’s imagination and psyche, in the case of a voter, to whom the action of a political leader is directed. The image allows you to approach philosophically for adequate and optimal perception of information and interpretation, and the image can be considered as a means of communication, a means of transmitting cultural traditions, the heritage and importance of cultural meanings in society. The image used in political philosophy as a tool of political and social influence on the voter and management of electoral behavior, at the same time, the image performs the function of selfexpression for self-expression and allows the subject of the political election process to be reflected in it. The image that affects the electoral behavior is perceived as a philosophical aspect and is a phenomenon directly related to the prediction of image signs and meanings in the process of political and social interaction between the leader and the voter.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16011
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Farafonova.pdf270.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.