Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15989
Title: Впровадження інноваційних технологій у навчання фізики в закладах вищої освіти
Authors: Совкова, Тетяна Сократівна
Sovkova, Tetiana Sokrativna
Keywords: метод кейс-стаді
case-study
метод кейсів
метод асоціативних ланцюжків
метод «Кроссенс»
прямі аналогії
символічні аналогії
особисті аналогії
концептуальні карти
ментальні карти
concept-maps
mind maps
інтелект-карти
Issue Date: 2021
Publisher: Library of Congress Cataloging-in-Publication Data
Citation: The recommended citation for this publication is: Theoretical foundations of pedagogy and education: collective monograph / Hritchenko T., Loiuk O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. 994 р. Available at : DOI - 10.46299/ISG.2021.MONO.PED.III
Abstract: All rights reserved. Printed in the United States of America. No part of this publication may be reproduced, distributed, or transmitted, in any form or by any means, or stored in a data base or retrieval system, without the prior written permission of the publisher. The content and reliability of the articles are the responsibility of the authors. When using and borrowing materials reference to the publication is required.Collection of scientific articles published is the scientific and practical publication, which contains scientific articles of students, graduate students, Candidates and Doctors of Sciences, research workers and practitioners from Europe and Ukraine. The articles contain the study, reflecting the processes and changes in the structure of modern science. Всі підходи дозволяють за допомогою опори на систему взаємопов’язаних понять, ідей, способів і дій забезпечувати та підтримувати процеси самоорганізації, самовдосконалення, самореалізації, самопрояву суб’єкта пізнавальної діяльності, усвідомлення цінності особистісного сенсу наукового мислення та значущості метазнань як основ духовно-моральної та інтелектуальної культури професійного менталітету, соціалізації особистості. Проектування нових способів отримання знань та рішення педагогічних проблем є основою інноваційної діяльності викладача.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15989
Appears in Collections:Кафедра фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical foundations of pedagogy and education.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.