Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1596
Назва: Підготовка фахівців дошкільної освіти у вищих навчальних закладах Туреччини
Інші назви: Preschool Teacher Training in Higher Educational Establishments in Turkey
Автори: Дегірменджі, Мюджахіт
Degirmenci, Mucahit
Ключові слова: вища педагогічна освіта
вищий навчальний заклад
турецька система освіти
дошкільна освіта
підготовка фахівців дошкільної освіти
higher pedagogical education
higher educational establishment
Turkish education system
preschool teacher training
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дегірменджі М. Підготовка фахівців дошкільної освіти у вищих навчальних закладах Туреччини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Мюджахіт Дегірменджі; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено вивченню особливостей підготовки фахівців дошкільної освіти у вищих навчальних закладах Туреччини. У роботі уточнено понятійно-категоріальний апарат дослідження. Охарактеризовано сучасні підходи до вищої педагогічної освіти. Розглянуто процес становлення дошкільної освіти в Турецькій Республіці. Виокремлено етапи й основні тенденції розвитку турецької системи підготовки фахівців дошкільної освіти. Емпірично досліджено погляди турецьких і українських вихователів та студентів на проблему підготовки педагогічних кадрів дошкільного фаху. Здійснено науково-педагогічне оцінювання історичного досвіду та розвитку системи підготовки фахівців дошкільної освіти у турецьких вищих навчальних закладах. Виділено переваги і недоліки зазначеної системи. Досліджено особливості організації навчального процесу підготовки спеціалістів дошкільної освіти, його зміст, структуру та функції.The dissertation deals with the issue of preschool teacher training in higher educational establishments in Turkey. The essence of the terms “higher education”, “higher preschool education” have been specified. The development and changes in early childhood education governmental policy have been pointed out. Three stages of preschool teacher training in Turkey (imperial, republican and modern) have been revealed. The Turkish National Education System is organized taking into consideration the following principles: universality and equality, focus on the needs of the individual and society, continuity of education, Ataturk’s revolutionary principles, democratic education, secularization of education, scientific content, co-education opportunities, ubiquity of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1596
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Degirmenci Mucahit.pdf234.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.