Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15908
Назва: Деякі методичні аспекти розвитку музично- ритмічного почуття молодших школярів
Автори: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Ашихмина, Наталья Витальевна
Ден Сіює
Ключові слова: музично-ритмічне почуття
музична культура
молодші школярі
почуття ритму
музичні здібності
музичне виховання
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ашихміна Н. В. Деякі методичні аспекти розвитку музично- ритмічного почуття молодших школярів / Н. В. Ашихміна, Ден Сіює // / Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 30-32.
Короткий огляд (реферат): Однією з основних музичних здібностей є музично-ритмічне почуття, розвиток якого займає значне місце в системі виховання музичної культури молодших школярів. Почуття ритму – не тільки музична здібність, це – одна з першооснов життя і необхідна умова для відчуття його повноцінності. музично-ритмічне почуття молодших школярів – це здатність до активного (зокрема, через рухи) переживання музики, відчуття емоційної виразності музичного ритму та точного його відтворення. Структура музично- ритмічного почуття розвивається в молодших школярів в онтогенезі певної послідовності компонентів: почуття метру, темпу, ритмічного малюнка, а ефективність розвитку цієї музичної здібності залежить від: цілеспрямованості та систематичності цього процесу; зацікавленості дітей; різноманітності активної музичної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15908
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina Nataliia Vitaliivna.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.