Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1589
Назва: Підготовка майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу
Інші назви: Training future teachers to organize a self-study work of primary school children in boarding schools
Автори: Балакірєва, Вікторія Анатоліївна
Balakireva, Victoria Anatoliivna
Ключові слова: самостійна навчальна робота
професійно-педагогічна підготовка
готовність до професійно-педагогічної діяльності
майбутні вчителі
заклад інтернатного типу
молодші школярі
self-study work
professional educational training
readiness for professional pedagogical activity
future teachers
boarding schools
primary school
primary school pupils
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Балакірєва, В. А. Підготовка майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Анатоліївна Балакірєва; наук. кер. І. О. Пальшкова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні вперше визначено й науково обґрунтовано сутність і структуру феномена «готовність майбутнього вчителя до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу», виявлено й науково обґрунтовано педагогічні умови, визначено компоненти, критерії, показники та схарактеризовано рівні готовності майбутніх педагогів до організації самостійної навчальної роботи в закладах інтернатного типу; розроблено, науково обґрунтовано й апробовано модель поетапної підготовки майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу. In this research the essence and the structure of the phenomen of “readiness of future teachers to organize a self–study work of primary school children in boarding schools” are first indentified and scientifically substantiated; the pedagogical conditions (study orientation to the self-development of future teachers and individualization of goals and content of their preparation for the work in boarding schools; professional orientation of future teachers’ self-study for to work in the boarding schools in the research and project activity; students’ submersion into different types of practically oriented self-activity with the pupils of boarding schools are discovered and scientifically grounded; the components, the criteries, the parameters are defined; the levels of future teachers’ readiness to organize the self-study work in boarding schools are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1589
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balakireva Victoria Anatoliivna.pdf219.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.