Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15888
Назва: Особливості порушень стато-локоматорної функції в дітей при спастичних формах ДЦП
Інші назви: Peculiarities of statolocomotor function disturbances in children with spastic forms of cerebral palsy
Автори: Холодов, Сергей Анатольевич
Холодов, Сергій Анатолійович
Kholodov, Sergii Anatoliyovych
Любарська, А. О.
Ключові слова: дитячій церебральний параліч
порушення рухових функцій
формування навичок ходьби
cerebral palsy
motor function disorders
walking skills formation.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавець "Сімекс-прінт"
Бібліографічний опис: Холодов С. А. Особливості порушень стато-локоматорної функції в дітей при спастичних формах ДЦП / С. А. Холодов, А. О. Любарська // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХІV міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 205-річчю з дня заснування Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 15–16 вересня 2022 року, Ч. 2) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Національний університет «Чернігівський колегіум імені Т. Г. Шевченка», Uniwersytet Szczeciński (Polska); University of Bucharest (Romania), Медичний факультет, Кафедра біології і охорони здоров'я; голов. ред. А. І. Босенко. - Одеса: Видавець Сімекс-прінт, 2022. – С. 161-167.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості структури неврологічних та рухових порушень у дітей молодшого шкільного віку у контексті формування навичок ходьби. Показано, що формування певного патологічного стереотипу стояння та ходьби у дітей із ДЦП відбувається в результаті поєднання окремих симптомокомплексів, які організовують відповідний синдром рухових порушень. Характер цих порушень та ступінь їхньої виразності у дітей зі спастичними формами ДЦП можуть зумовлювати прогноз у оволодінні ними навичками ходьби та визначати основні напрямки медико-педагогічної корекції на кожному етапі формування даної локомоції. The article analyzes the features of the structure of neurological and motor disorders in children of primary school age in the context of the formation of walking skills. It is shown that the formation of a certain pathological stereotype of standing and walking in children with cerebral palsy occurs as a result of a combination of individual symptom complexes that organize the corresponding syndrome of movement disorders. The nature of these disorders and the degree of their severity in children with spastic forms of cerebral palsy can determine the prognosis in mastering their walking skills and determine the main directions of medical and pedagogical correction at each stage of the formation of this locomotion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15888
Розташовується у зібраннях:Адаптаційні можливості дітей та молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S. A. Kholodov, A. O. Liubarska 2022.pdf3.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.