Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХолодов, Сергей Анатольевич-
dc.contributor.authorХолодов, Сергій Анатолійович-
dc.contributor.authorKholodov, Sergii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorЛюбарська, А. О.-
dc.date.accessioned2022-10-05T13:18:01Z-
dc.date.available2022-10-05T13:18:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationХолодов С. А. Особливості порушень стато-локоматорної функції в дітей при спастичних формах ДЦП / С. А. Холодов, А. О. Любарська // Адаптаційні можливості дітей та молоді: збірник наукових праць ХІV міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 205-річчю з дня заснування Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Одеса, 15–16 вересня 2022 року, Ч. 2) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Національний університет «Чернігівський колегіум імені Т. Г. Шевченка», Uniwersytet Szczeciński (Polska); University of Bucharest (Romania), Медичний факультет, Кафедра біології і охорони здоров'я; голов. ред. А. І. Босенко. - Одеса: Видавець Сімекс-прінт, 2022. – С. 161-167.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15888-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості структури неврологічних та рухових порушень у дітей молодшого шкільного віку у контексті формування навичок ходьби. Показано, що формування певного патологічного стереотипу стояння та ходьби у дітей із ДЦП відбувається в результаті поєднання окремих симптомокомплексів, які організовують відповідний синдром рухових порушень. Характер цих порушень та ступінь їхньої виразності у дітей зі спастичними формами ДЦП можуть зумовлювати прогноз у оволодінні ними навичками ходьби та визначати основні напрямки медико-педагогічної корекції на кожному етапі формування даної локомоції. The article analyzes the features of the structure of neurological and motor disorders in children of primary school age in the context of the formation of walking skills. It is shown that the formation of a certain pathological stereotype of standing and walking in children with cerebral palsy occurs as a result of a combination of individual symptom complexes that organize the corresponding syndrome of movement disorders. The nature of these disorders and the degree of their severity in children with spastic forms of cerebral palsy can determine the prognosis in mastering their walking skills and determine the main directions of medical and pedagogical correction at each stage of the formation of this locomotion.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавець "Сімекс-прінт"uk
dc.subjectдитячій церебральний паралічuk
dc.subjectпорушення рухових функційuk
dc.subjectформування навичок ходьбиuk
dc.subjectcerebral palsyuk
dc.subjectmotor function disordersuk
dc.subjectwalking skills formation.uk
dc.titleОсобливості порушень стато-локоматорної функції в дітей при спастичних формах ДЦПuk
dc.title.alternativePeculiarities of statolocomotor function disturbances in children with spastic forms of cerebral palsyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптаційні можливості дітей та молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S. A. Kholodov, A. O. Liubarska 2022.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.