Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15858
Title: | Авторський ліцейський комплекс |
Authors: | Федорець, Микола Олександрович Fedorets, Mykola |
Keywords: | авторська освітня концепція соціально-економічний статус подолання корупції доуніверситетські виховні установи ліцейська освіта принцип трилінгвізму дітоцентризм модель сучасної школи організація освітнього процесу інтеграція освітнього процесу наступність у вихованні та в навчанні навчальні вміння |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Харків: Видавнича група "Основа" |
Citation: | Федорець М. О. Авторський ліцейський комплекс / М. О. Федорець // Модель сучасної школи / Уклад. В. В. Григораш. - Харків : Вид. група «Основа», 2010. - С. 4-42. |
Abstract: | До числа серйозних проблем системи загальної (доуніверситетської) освіти також слід віднести надмірну централізацію, бюрократизацію й хронічну корупцію в педагогічному середовищі. Важкими наслідками для країни обертаються некомпетентне управління системою на різних рівнях, погіршення якості підготовки та перепідготовки педагогів, згортання науково-дослідної роботи, відсутність або неприступність для педагогів професійної літератури, загальне зниження престижу педагогічної професії. представлені різноманітні моделі навчальних закладів різних типів: навчально-виховного комплексу, сільської школи, багатопрофільного ліцею, школи-інтернату, авторського ліцею тощо. Автор знайомить з концепціями розвитку навчального закладу, управлінськими проектами з окремих аспектів навчально-виховної роботи, програмами дослідження та іншими матеріалами, які допоможуть керівнику побудувати власну ефективну модель школи, спираючись на досвід кращих навчальних закладів України. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15858 |
Appears in Collections: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fedorets Mykola 2010.pdf | 36.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.