Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15858
Title: Авторський ліцейський комплекс
Authors: Федорець, Микола Олександрович
Fedorets, Mykola
Keywords: авторська освітня концепція
соціально-економічний статус
подолання корупції
доуніверситетські виховні установи
ліцейська освіта
принцип трилінгвізму
дітоцентризм
модель сучасної школи
організація освітнього процесу
інтеграція освітнього процесу
наступність у вихованні та в навчанні
навчальні вміння
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: Видавнича група "Основа"
Citation: Федорець М. О. Авторський ліцейський комплекс / М. О. Федорець // Модель сучасної школи / Уклад. В. В. Григораш. - Харків : Вид. група «Основа», 2010. - С. 4-42.
Abstract: До числа серйозних проблем системи загальної (доуніверситетської) освіти також слід віднести надмірну централізацію, бюрократизацію й хронічну корупцію в педагогічному середовищі. Важкими наслідками для країни обертаються некомпетентне управління системою на різних рівнях, погіршення якості підготовки та перепідготовки педагогів, згортання науково-дослідної роботи, відсутність або неприступність для педагогів професійної літератури, загальне зниження престижу педагогічної професії. представлені різноманітні моделі навчальних закладів різних типів: навчально-виховного комплексу, сільської школи, багатопрофільного ліцею, школи-інтернату, авторського ліцею тощо. Автор знайомить з концепціями розвитку навчального закладу, управлінськими проектами з окремих аспектів навчально-виховної роботи, програмами дослідження та іншими матеріалами, які допоможуть керівнику побудувати власну ефективну модель школи, спираючись на досвід кращих навчальних закладів України.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15858
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedorets Mykola 2010.pdf36.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.