Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1572
Title: Формування професійної толерантності майбутніх викладачів вищої школи
Other Titles: Professional tolerance development of the future teachers of the higher educational establishments
Authors: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Keywords: професійна толерантність
майбутні викладачі вищої школи
педагогічні умови
підготовка магістрантів
professional tolerance
future teachers of the higher educational establishments
pedagogical conditions
Master students training
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ірхіна, Ю. В. Формування професійної толерантності майбутніх викладачів вищої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юліана Валентинівна Ірхіна; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с.
Abstract: Дисертацію присвячено проблемі підготовки магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи. У дисертації подано ретроспективний огляд теорії і практики підготовки викладачів вищої школи у практиці вітчизняної та зарубіжної системи вищої освіти, проаналізовано стан підготовки магістрантів як викладачів у теорії і практиці вищої школи, подано визначення поняття «професійна толерантність майбутніх викладачів вищої школи», «підготовка магістрантів до викладацької діяльності». Описано структуру (когнітивний, емоційний, діяльнісний компоненти) критерії (усвідомленість і усталеність прояву) та рівні (високий, середній, низький) професійної толерантності, педагогічні умови її формування (набуття досвіду самовизначення у цілях, змісті і способах викладацької діяльності; опанування навичок полісуб’єктного і діалогічного спілкування у процесі навчання; рефлексія педагогічної діяльності) та методику їхньої реалізації у процесі підготовки магістрантів. The thesis deals with the problem of training Master students as future teachers of the higher educational establishments. The retrospective review of the theory and practice of the future teachers of the higher educational establishments training in the home and foreign higher education systems is presented. The state of training Master students as future teachers has been analysed in the theory and practice of higher educational establishments. The phenomena “professional tolerance of the future teachers of the higher educational establishments” and “Master students training for the teaching activity” have been defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1572
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Irkhina pdf185.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.