Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15645
Title: Dylematy cyfrowej szkoły
Other Titles: Dilemmas of Digital School
Authors: Gogołek, Włodzimierz
Keywords: dukacja
e-podręcznik
nauczanie
IT
zagrożenia
zdrowie
education
e-book
teaching
risk
health
освіта
викладання
ризик
здоров’я
електронна книга
Issue Date: 2021
Publisher: Астропринт
Citation: Gogołek W. Dylematy cyfrowej szkoły / Włodzimierz Gogołek // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Інформаційно-видавничий центр університету ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 33. – С. 133-144.
Abstract: Nowe technologie, w tym internet, sprzęt komputerowy i oprogramowanie stały się niezbędnym uzupełnieniem aktywności człowieka — także na wszyst kich etapach edukacji. Nadzwyczajna atrakcyjność tych technologii zachęciła do zbyt pochopnego, ryzykownego przyjęcia modelu ich wprowadzania do praktyki szkolnej. Chodzi szczególnie o zagrożenia wynikające z technologii przekazu treści nauczania uczniom z wykorzystaniem potencjału komputerów. The new technologies, including WWW, computer hardware and software have become a necessary complement to human activity — also at all stages of education. The extraordinary appeal of these technologies has encouraged too hasty, in risky way, adopt the model for entry of the information technologies into school practice. Нові технології, WWW включно, комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення стали необхідною складовою людської діяльності та всіх етапів освіти у тому числі. Надзвичайна привабливість цих технологій надто швидко та ризиковано прийняла модель впровадження інформаційних технологій у шкільну практику.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15645
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Włodzimierz Gogołek.pdf982.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.