Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1560
Title: Розвиток психомоторної функції глухих дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор
Other Titles: Developing Psychomotor Function of Junior Pupils with Poor Hearing by means of Active Games
Authors: Івахненко, Анна Аркадіївна
Ivakhnenko, Anna Arkadiivna
Keywords: глухі діти молодшого шкільного віку
психомоторика
розвиток психомоторної функції
рухливі ігри
корекційна методика
junior pupils with poor hearing
psychomotorics
developing psychomotor function
active games
correction methodology
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Івахненко, А. А. Розвиток психомоторної функції глухих дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Анна Аркадіївна Івахненко; наук. кер. І. М. Ляхова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 20 с.
Abstract: Дисертація присвячена дослідженню проблеми розвитку психомоторної функції глухих дітей 7-10 років засобами рухливих ігор. Уперше розроблено і науково обґрунтовано експериментальну методику розвитку психомоторної функції глухих дітей молодшого шкільного віку, в основу якої покладено рухливі ігри та естафети, що спрямовані на корекцію та розвиток відповідної функції, яка враховує вікові та психофізичні особливості розвитку цієї нозологічної групи дітей і передбачає три етапи у навчанні (пропедевтика, корекція і розвиток, вдосконалювання).The thesis deals with the issue of developing psychomotor function of junior pupils with poor hearing by means of active games. The experimental correction methodology of developing psychomotor function of junior pupils with poor hearing by means of active games which embraces three consecutive stages (propaedeutic, correction-developing, final) has been theoretically substantiated and practically elaborated. The methodological recommendations for its realization have been developed. The scientific methodological approaches to developing psychomotor function of junior pupils with poor hearing have been analysed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1560
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivakhnenko. pdf218.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.