Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1559
Title: Review of the basic structural components of future teachers’ feelings culture
Other Titles: Аналіз основних структурних компонентів культури почуттів майбутніх вчителів
Анализ основных структурных компонентов культуры чувств будущих учителей
Authors: Скоромна, Маріанна Володимирівна
Chebykin, Oleksij Yakovych
Скоромная, Марианна Владимировна
Чебикін, Олексій Якович
Skoromna, Marianna Volodymirivna
Чебыкин, Алексей Яковлевич
Keywords: future teachers’ feelings culture
art of teaching
teacher’s work
emotional intelligence
культура почуттів майбутніх вчителів
педагогічна майстерність
професійна педагогічна діяльність
емоційний інтелект
культура чувств будущих учителей
педагогическое мастерство
профессиональная педагогическая деятельность
эмоциональный интеллект
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Skoromna, M. V. Review of the basic structural components of future teacher’ feelings culture. Аналіз основних структурних компонентів культури почуттів майбутніх вчителів / O. Ya. Ghebykin, M. V. Skoromna // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 7. – С. 77-86. – Текст на англ. мові
Abstract: The paper presents the review of theoretical studies of the basic components of future teachers’ feelings culture, which are individually motivational, cognitive and activity, and reflexively estimative. The detailed psychological characteristics of the distinguished components in terms of their relevance for teacher’s work and professional training is introduced. Besides, it has been found that feelings culture is determined by personal qualities and capabilities of a future teacher as well as conditions of their formation in the course of living and mastering the profession. In the course of training, the formation of the above-mentioned components is facilitated by creating favourable psychological climate in a student group, integration of subjects relating to socio-humanitarian and psycho-pedagogical cycles; simulation of special emotive situations in training and education process.У представленій статті на основі теоретичних досліджень зроблено спробу визначити структуру основних компонентів культури почуттів майбутніх вчителів. У результаті ослідницького пошуку з безлічі різних складових виділено основні компоненти структури почуттів. Останні представлені у вигляді таких компонентів, як індивідуально-спонукальний, когнітивно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний. Представлено детальну психологічну характеристику цих компонентів в аспекті їх важливості для педагогічної діяльності в навчально-професійній підготовці сучасного вчителя. Крім цього, розкрито, що культура почуттів обумовлюється як множинними властивостями, так і здібностями майбутнього вчителя, а також умовами її формування в процесі життя і освоєння педагогічної професії. Відзначено, що всі складові компоненти культури почуттів майбутніх вчителів тісно взаємопов’язані. Для їх ефективного формування важливо в процесі навчально-професійної підготовки майбутніх учителів створити сприятливий психологічний клімат у студентській групі, використовувати інтеграцію дисциплін соціально-гуманітарного та психолого-педагогічних циклів, моделювання різних емоціо- генних ситуацій.В представленной статье на основе теоретических исследований предпринята попытка определить структуру основных компонентов культуры чувств будущих учителей. В результате исследовательского поиска из множества различных составляющих выделены основные компоненты структуры чувств. Последние представлены в виде таких компонентов, как индивидуально-побудительный, когнитивно-деятельностный, рефлексивно-оценочный. Представлена детальная психологическая характеристика данных компонентов в аспекте их важности для педагогической деятельности в учебно-профессиональной подготовке современного учителя. Кроме этого раскрыто, что культура чувств обуславливается как множественными свойствами, так и способностями будущего учителя, а также условия- ми еѐ формирования в процессе жизни и освоения педагогической профессии. Отмечено, что все составляющие компоненты культуры чувств будущих учителей тесно взаимосвязаны. Для их эффективного формирования важно в процессе учебно-профессиональной подготовке будущих учителей создать благоприятный психологический климат в студенческой группе, использовать интеграцию дисциплин социально-гуманитарного и психолого-педагогических циклов, моделирование различных эмоциогенных ситуаций.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1559
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skoromna M. V., Chebykin O. Ya..pdf316.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.