Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1553
Назва: Теоретико-методичні засади моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів
Інші назви: Theoretiko-methodological basis of the monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishment
Автори: Єрмакова, Світлана Станіславівна
Yermakova, Svitlana Stanislavivna
Ключові слова: професійна підготовка
моніторинг професійної підготовки
майбутній викладач
вищий технічний навчальний заклад
лін-освіта
лін-технології
профессиональная подготовка
monitoring
monitoring of professional preparation
future teacher of higher technical educational establishment
lin-education
system of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishment
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Єрмакова, С. С. Теоретико-методичні засади моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Світлана Станіславівна Єрмакова; наук. консультант Н. В. Кічук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 477 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено теоретико-методичні засади моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищого технічного навчального закладу, розглянуто його сутність та специфіку; визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів до професійної діяльності (забезпечення диверсифікації професійної готовності майбутнього викладача ВТНЗ; провайдинг педагогічних інновацій у процесі формування готовності майбутніх викладачів ВТНЗ до професійної діяльності; використання інтерактивних дидактичних засобів випереджальної професійної підготовки творчої індивідуальності майбутнього викладача ВТНЗ; організація позитивного спілкування у підсистемі «викладач – майбутній викладач»). Розроблено та реалізовано експериментальну моніторингову технологію професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. In dissertation probed theoretical-methodical principles of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishment. Methodological of development of higher technical education is certain: features of development of education are in the conditions of passing to new informative society, progress of the domestic educational systems, purpose and task the process of Bolonsky trend. Grounded scientific status of monitoring in modern pedagogics of high school. Essence and specific of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishment is considered. It is developed and е is realized monitoring technology of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments; inculcated pedagogical terms of forming of readiness of future teachers of higher technical educational establishments to professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1553
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yermakova.pdf4.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.