Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15539
Назва: Філософські та соціокультурні основи процесу соціальної інтеграції дітей з обмеженими можливостями
Автори: Романова, В.
Ключові слова: діти з обмеженими можливостями
Параолімпійські ігри
соціальна інтеграція дітей
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Романова В. Філософські та соціокультурні основи процесу соціальної інтеграції дітей з обмеженими можливостями / В. Романова // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 40-44.
Короткий огляд (реферат): Ми вважаємо, що необхідно намагатися різнобічно розвивати дітей з обмеженими можливостями задля їх успішної безболісної інтеграції зі світом звичайних дітей, та поєднувати це з толерантністю і обізнаністю світової спільноти. Чудовим прикладом є Параолімпійські ігри і взагалі можливість осіб з обмеженими можливостями займатись спортом, навіть якщо й зі спеціальними умовами. Це підіймає дух, дає їм можливість проявити себе на рівні з іншими у власних видах спорту. Лише так, спільними діями ми зможемо полегшити їхнє існування, інтегрувати їх та адаптувати світ до них, як до рівних. Рівний рівному.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15539
Розташовується у зібраннях:Випуск 42

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanova.pdf166.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.