Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15539
Title: Філософські та соціокультурні основи процесу соціальної інтеграції дітей з обмеженими можливостями
Authors: Романова, В.
Keywords: діти з обмеженими можливостями
Параолімпійські ігри
соціальна інтеграція дітей
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Романова В. Філософські та соціокультурні основи процесу соціальної інтеграції дітей з обмеженими можливостями / В. Романова // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 40-44.
Abstract: Ми вважаємо, що необхідно намагатися різнобічно розвивати дітей з обмеженими можливостями задля їх успішної безболісної інтеграції зі світом звичайних дітей, та поєднувати це з толерантністю і обізнаністю світової спільноти. Чудовим прикладом є Параолімпійські ігри і взагалі можливість осіб з обмеженими можливостями займатись спортом, навіть якщо й зі спеціальними умовами. Це підіймає дух, дає їм можливість проявити себе на рівні з іншими у власних видах спорту. Лише так, спільними діями ми зможемо полегшити їхнє існування, інтегрувати їх та адаптувати світ до них, як до рівних. Рівний рівному.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15539
Appears in Collections:Випуск 42

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanova.pdf166.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.