Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15436
Назва: Проблема наукової освіти у сучасних дискурсах
Автори: Гальченко, Максим Сергійович
Halchenko, M. S.
Ключові слова: наукова освіта
сучасний дискурс
соціокультурне життя
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гальченко М. С. Проблема наукової освіти у сучасних дискурсах / М. С. Гальченко // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : збірник матеріалів VІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 20-21 травня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 17-20.
Короткий огляд (реферат): Аналіз досвіду соціокультурного життя в «реторті» наукової освіти може бути джерелом «евристичних імпульсів» для теоретичних висновків і визначень теперішнього і майбутнього життя людини. Зокрема, її можливостей пізнавати світ з позицій наукового підходу і створювати свою, власну дійсність, спроектовану на основі одержаних знань. Аналіз взаємозв’язку науки і освіти показує своєрідність кожного наукового знання, яке опредметнилося у фізику, математику, біологію, історію тощо. Витоки цієї своєрідності – в органічному зв’язку з їх вивченням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15436
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halchenko M. S. 2022.pdf1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.