Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГальченко, Максим Сергійович-
dc.contributor.authorHalchenko, M. S.-
dc.date.accessioned2022-07-25T09:55:37Z-
dc.date.available2022-07-25T09:55:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГальченко М. С. Проблема наукової освіти у сучасних дискурсах / М. С. Гальченко // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : збірник матеріалів VІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 20-21 травня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 17-20.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15436-
dc.description.abstractАналіз досвіду соціокультурного життя в «реторті» наукової освіти може бути джерелом «евристичних імпульсів» для теоретичних висновків і визначень теперішнього і майбутнього життя людини. Зокрема, її можливостей пізнавати світ з позицій наукового підходу і створювати свою, власну дійсність, спроектовану на основі одержаних знань. Аналіз взаємозв’язку науки і освіти показує своєрідність кожного наукового знання, яке опредметнилося у фізику, математику, біологію, історію тощо. Витоки цієї своєрідності – в органічному зв’язку з їх вивченням.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectнаукова освітаuk
dc.subjectсучасний дискурсuk
dc.subjectсоціокультурне життяuk
dc.titleПроблема наукової освіти у сучасних дискурсахuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halchenko M. S. 2022.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.