Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15425
Title: The deliberation and analysis Based on Chinese and teaching Chinese as a second language
Other Titles: Обговорення та аналіз на основі китайської мови та викладання китайської як другої мови
Authors: Wang Yuwei
Keywords: teaching Chinese
a second language
language teaching
language factors
language skills
навчання китайської мови
друга мова
мовні чинники
знання китайської мови
Issue Date: 2022
Publisher: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University
Citation: Wang Yuwei The deliberation and analysis based on chinese and teaching chinese as a second language / Wang Yuwei // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 268-276.
Abstract: This dissertation mainly takes Lu Bisong's Chinese and Teaching Chinese as a Second Language as the basic analysis content from Chapter 4 to Chapter 8, also analyzes and discusses the following parts: teaching Chinese-as-a second-language, teaching language factors, language skills, and language-skill training. These four parts carried out the basic analysis, are discussed the similarities and differences of different teaching methods and put forward suggestions and some ideas with theoretical teaching methods and practical significance. У статті обговорюються подібності та відмінності різних методів навчання та висуваються пропозиції та деякі ідеї щодо теоретичних методів навчання та практичного значення китайської мови. А також питання стосовно викладання китайської мови як другої мови, фактори викладання мови, мовні навички і навчання мовним навичкам.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15425
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wang Yuwei.pdf7.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.