Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15417
Title: Research on chinese teaching at odesa specialized school №117 of i-iii levels (Ukraine)
Other Titles: Дослідження з вивчення китайської мови в Одеській спеціалізованій школі №117 І-ІІІ ступенів (Україна)
Authors: Liu Yujie
Keywords: middle school
Chinese teaching
Classroom activities
teaching
середня школа
викладання китайської мови
заняття в класі
викладання
Issue Date: 2022
Publisher: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University
Citation: Liu Yujie Research on chinese teaching at odesa specialized school №117 of i-iii levels (Ukraine) / Liu Yujie // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 181-193.
Abstract: This paper mainly investigates the schoolchildren studying at Odesa specialized school №117 of I-III levels to understand their learning motivation, learning needs, learning situation and the effectiveness of classroom activities and classroom management. Based on the analysis of the survey results, this paper puts forward corresponding countermeasures to improve our Chinese teaching situation and further to improve the teaching effect. У даній роботі дослідження з вивчення китайської мови в Одеській спеціалізованій школі №117 І-ІІІ ступенів (Україна). Питання стосовно мотивації до навчання, навчальних потреб, навчальної ситуації та ефективності класної діяльності; контрзаходи для покращення ситуації з викладанням китайської мови та подальшого покращення ефекту викладання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15417
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liu Yujie.pdf7.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.