Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15416
Назва: The implementation of mixed education model in ukrainian chinese language courses
Інші назви: Реалізація змішаної моделі навчання на курсах української китайської мови
Автори: Liu Yige
Ключові слова: training of future teachers
distance learning
mixed education model
підготовка майбутніх учителів
дистанційне навчання
змішана модель навчання
Дата публікації: 2022
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Liu Yige The implementation of mixed education model in ukrainian chinese language courses / Liu Yige // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 177-181.
Короткий огляд (реферат): Today's ever-changing, fast-moving modern society places new demands on the training of future teachers and future linguists-professionals. New teaching methods that are more modern, flexible and interactive are constantly expanding and enriching the traditional teaching model. The article discusses the connotation of the hybrid education model and how it can be implemented in the Chinese language courses in Ukraine. У статті розглядається змішана модель навчання на курсах української китайської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15416
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liu Yige.pdf7.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.