Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15405
Назва: A brief discussion on vocabulary teaching within a comprehensive course of chinese as a foreign language
Інші назви: Викладання лексики в комплексному курсі китайської мови як іноземної
Автори: He Miao
Ключові слова: comprehensive course
vocabulary
teaching Chinese as a foreign language
комплексний курс
лексика
викладання китайської мови як іноземної
Дата публікації: 2022
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: He Miao A brief discussion on vocabulary teaching within a comprehensive course of chinese as a foreign language / He Miao // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 69-78.
Короткий огляд (реферат): In the process of learning a second language, the amount of vocabulary a learner has mastered determines his her ability to comprehensively use the language. Vocabulary acquisition has also become a central task of second language acquisition. Therefore, in the whole teaching system of Chinese as a foreign language, vocabulary teaching has a very important position, and it has also become one of the main contents of the comprehensive course of Chinese as a foreign language. В усій системі навчання китайської мови як іноземної вивчення лексики займає дуже важливе місце, тому що лексика – це першооснова знань будь якої мови. Найбільшим бар’єром у вивченні китайської мови для студентів є китайські ієрогліфи. Ієрогліфи це письмове відображення лексики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15405
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
He Miao.pdf7.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.