Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15405
Title: A brief discussion on vocabulary teaching within a comprehensive course of chinese as a foreign language
Other Titles: Викладання лексики в комплексному курсі китайської мови як іноземної
Authors: He Miao
Keywords: comprehensive course
vocabulary
teaching Chinese as a foreign language
комплексний курс
лексика
викладання китайської мови як іноземної
Issue Date: 2022
Publisher: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University
Citation: He Miao A brief discussion on vocabulary teaching within a comprehensive course of chinese as a foreign language / He Miao // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 69-78.
Abstract: In the process of learning a second language, the amount of vocabulary a learner has mastered determines his her ability to comprehensively use the language. Vocabulary acquisition has also become a central task of second language acquisition. Therefore, in the whole teaching system of Chinese as a foreign language, vocabulary teaching has a very important position, and it has also become one of the main contents of the comprehensive course of Chinese as a foreign language. В усій системі навчання китайської мови як іноземної вивчення лексики займає дуже важливе місце, тому що лексика – це першооснова знань будь якої мови. Найбільшим бар’єром у вивченні китайської мови для студентів є китайські ієрогліфи. Ієрогліфи це письмове відображення лексики.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15405
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
He Miao.pdf7.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.