Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1537
Назва: Формування готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в умовах кредитно-модульного навчання
Інші назви: Forming of readiness of future teachers of humanitarian disciplines to independent study in the conditions of credit-module studies
Автори: Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Ключові слова: кредитно-модульне навчання
самостійна робота
готовність
гуманітарні дисципліни
майбутні вчителі
формування
педагогічні умови
credit-module studies
independent study
readiness
humanitarian disciplines
future teachers
formings
pedagogical terms
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ємельянова, Д. В. Формування готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в умовах кредитно-модульного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Дар'я Володимирівна Ємельянова; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2001. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації визначено і науково обґрунтовано сутність і структуру готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в умовах кредитно-модульного навчання (мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, оцінно-рефлексивний компоненти), виявлено й обґрунтовано показники і схарактеризовано рівні (низький, середній, високий) означеної готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи; визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи; розроблено і науково обґрунтовано експериментальну модель формування готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в системі кредитно-модульного навчання, яка реалізується за логікою трьох взаємопов`язаних етапів: мотиваційно-настановчий, пошуково-репродуктивний, пошуково-продуктивний. In dissertation certainly and scientifically grounded essence and structure of readiness of future teachers of humanitarian disciplines to independent study in the conditions of credit-module studies (motivational, cognitive, operating and active, appreciating and reflex), found out and grounded indexes and described levels (low, middle, high) of the noted readiness of future teachers of humanitarian disciplines to independent study; certainly pedagogical terms of forming of readiness of future teachers of humanitarian disciplines to independent study; it is developed and scientifically grounded experimental model of realization of pedagogical terms of forming of readiness of future teachers of humanitarian disciplines to independent study in the system credit-module studies, which will be realized logically three associate stages: motivational adjusting, searching-genesial, searching-productive.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1537
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Encheva Galyna Grygorivna.pdf208.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.