Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15365
Назва: Філософські складові у античності відносно аксіологічного підходу в освіті
Автори: Борінштейн, Євген Руславович
Borinshteyn, Yevgen Ruslavovych
Кіссе, Антон Іванович
Kisse, Anton Ivanovych
Ключові слова: розуміння природи цінностей
аксіологічний підхід в освіті
природу особистісних цінностей
Етичне вчення Аристотеля
розуміння природи в філософії Сократа і Платона
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Борінштейн Є. Р. Філософські складові у античності відносно аксіологічного підходу в освіті / Є. Р. Борінштейн // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 18-20.
Короткий огляд (реферат): Щоб визначити основні аксіологічні шляхи освіти, необхідно знайомство з основними підходами до розуміння цінностей, з основними групами аксіологічних теорій, цілеспрямований напрямок особистості на моральну поведінку як основу буття. У філософії можна виділити два основних підходи до розуміння природи цінностей. Виникнення першого виявляється в філософії Сократа і Платона, другого – в філософії Аристотеля. Сократ і Платон ототожнюють чесноту і знання. Вони вважають, що для того, щоб бути доброчесним, досить володіти істинним знанням, що таке чеснота. Таке знання є розкриття ідеї, зразка, еталона
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15365
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borinshteyn Yevgen Ruslavovych2022 .pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.