Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорінштейн, Євген Руславович-
dc.contributor.authorBorinshteyn, Yevgen Ruslavovych-
dc.contributor.authorКіссе, Антон Іванович-
dc.contributor.authorKisse, Anton Ivanovych-
dc.date.accessioned2022-07-13T09:19:13Z-
dc.date.available2022-07-13T09:19:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБорінштейн Є. Р. Філософські складові у античності відносно аксіологічного підходу в освіті / Є. Р. Борінштейн // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 18-20.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15365-
dc.description.abstractЩоб визначити основні аксіологічні шляхи освіти, необхідно знайомство з основними підходами до розуміння цінностей, з основними групами аксіологічних теорій, цілеспрямований напрямок особистості на моральну поведінку як основу буття. У філософії можна виділити два основних підходи до розуміння природи цінностей. Виникнення першого виявляється в філософії Сократа і Платона, другого – в філософії Аристотеля. Сократ і Платон ототожнюють чесноту і знання. Вони вважають, що для того, щоб бути доброчесним, досить володіти істинним знанням, що таке чеснота. Таке знання є розкриття ідеї, зразка, еталонаuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрозуміння природи цінностейuk
dc.subjectаксіологічний підхід в освітіuk
dc.subjectприроду особистісних цінностейuk
dc.subjectЕтичне вчення Аристотеляuk
dc.subjectрозуміння природи в філософії Сократа і Платонаuk
dc.titleФілософські складові у античності відносно аксіологічного підходу в освітіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borinshteyn Yevgen Ruslavovych2022 .pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.