Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15345
Назва: Обгрунтування вибору дизайну ICR в Університеті Ушинського
Автори: Тарасенко, Андрій Андрійович
Тарасенко, Андрей Андреевич
Tarasenko, Andriy Andriyovych
Ключові слова: дизайн ICR
дизайн в Університеті Ушинського
модернізація аудиторії
поліпшення співпраці та гнучкості
вибір кольорів
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тарасенко А. А. Обгрунтування вибору дизайну ICR в Університеті Ушинського / А. А. Тарасенко // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 201-206.
Короткий огляд (реферат): Умежах міжнародного проекту MoPED – (Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання) було розроблено ряд рішень що до майбутнього дизайну модернізованої аудиторії згідно з ідеями інноваційного учбового простору (Innovative Classroom, ICR). Каталізований цифровими технологіями та цілісним поглядом на навчання, сучасний дизайн навчального простору повинен враховувати широкий спектр навчальних заходів та середовищ, необхідних студентам для реалізації сучасного освітнього досвіду. Кольори викликають різні фізіологічні реакції на кров’яний тиск, частоту серцевих скорочень, дихання, травлення, температуру тіла та діяльність мозку. Різні довжини хвиль кольорів впливають навіть на сліпих людей, як підтвердив нейропсихолог Курт Гольдштейн.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15345
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasenko Andriy Andriyovych.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.