Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15340
Назва: Соціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україні
Автори: Самчук, Лариса Сергіївна
Samchuk, Larysa
Самчук, Лариса Сергеевна
Ключові слова: дітей з особливими освітніми потребами
інклюзивна освіта
інклюзивне середовище
соціокультурні чинники
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Самчук Л. С Соціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україні / Л. С. Самчук // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. - С. 187-189.
Короткий огляд (реферат): Інклюзивне середовище об’єднує низку інших середовищ, як от: середовище закладу освіти, сім’ї, інклюзивно-ресурсного центру тощо, що дає змогу тлумачити його як складне та багатокомпонентне. Завдяки такій своїй структурі воно виконує функції розвитку, виховання, підтримки, спілкування. Учнів з особливими потребами необхідно підготувати до соціальної взаємодії та формувати інклюзивну культуру, адже їм дуже важливий час для адаптації до нових умов і змін життєдіяльності. Особливу увагу необхідно приділяти батькам, надаючи їм можливість брати активну участь у заходах комплексних інтеграційних програм навчання та консультування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15340
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samchuk Larysa 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.