Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамчук, Лариса Сергіївна-
dc.contributor.authorSamchuk, Larysa-
dc.contributor.authorСамчук, Лариса Сергеевна-
dc.date.accessioned2022-07-12T07:37:59Z-
dc.date.available2022-07-12T07:37:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСамчук Л. С Соціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україні / Л. С. Самчук // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. - С. 187-189.-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15340-
dc.description.abstractІнклюзивне середовище об’єднує низку інших середовищ, як от: середовище закладу освіти, сім’ї, інклюзивно-ресурсного центру тощо, що дає змогу тлумачити його як складне та багатокомпонентне. Завдяки такій своїй структурі воно виконує функції розвитку, виховання, підтримки, спілкування. Учнів з особливими потребами необхідно підготувати до соціальної взаємодії та формувати інклюзивну культуру, адже їм дуже важливий час для адаптації до нових умов і змін життєдіяльності. Особливу увагу необхідно приділяти батькам, надаючи їм можливість брати активну участь у заходах комплексних інтеграційних програм навчання та консультування.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдітей з особливими освітніми потребамиuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінклюзивне середовищеuk
dc.subjectсоціокультурні чинникиuk
dc.titleСоціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samchuk Larysa 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.