Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубова, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-07-06T13:33:44Z-
dc.date.available2022-07-06T13:33:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДубова Н. В. Контроль фахових знань учнів зпо кулінарного профілю як педагогічна проблема / Н. В. Дубова // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 65-68.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15289-
dc.description.abstractПроаналізувавши наукові доробки зазначених учених, у статті зроблено висновку, що процес формування контролю фахових знань учнів кулінарно гопрофілю ЗПО є ціленаправленим і організованим процесом оволодіння ними багатофункціональними уміннями самоконтролю та стійкими якостями самокорекції необхідних фахових знань у результаті усвідомленого, планомірного спостереження та фіксації рівня набуття ними соціального досвіду, опанування програмного матеріалу, оволодіння теоретичними і практичними знаннями та формування в них певних особистісних та професійних рис.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectфахові знання учнів кулінарного профілюuk
dc.subjectсамокорекція фахових знаньuk
dc.subjectхарчові технологіїuk
dc.subjectорганізація діяльностіuk
dc.subjectпроектна діяльність учнівuk
dc.titleКонтроль фахових знань учнів зпо кулінарного профілю як педагогічна проблемаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dubova 2022).pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.