Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15257
Title: Сутність і компонентна структура інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів у галузі музичної освіти
Other Titles: The essence and component structure of information and communication competence of teachers in the field of music education
Authors: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Keywords: професійна компетентність
інформаційно-комунікаційна компетентність
інформаційно-комунікаційні технології
позашкільна освіта
professional competence
extracurricular education
information and communication competence
information and communication technologies
компонентна структура інформаційно-комунікаційної компетентності
переводчик
musical education
component structure of information and communication competence
Issue Date: 2022
Publisher: НВВ КЗ СОІППО
Citation: Ашихміна Н. В. Сутність і компонентна структура інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів у галузі музичної освіти. Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. - Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2022. - С. 190-194.
Abstract: У статті проаналізовано значення інформаційно-комунікаційних технологій для ефективного здійснення професійної діяльності педагогами у галузі музичної освіти. Визначено сутність інформаційно- комунікаційної компетентності. На думку автора, це інтегративна якість, що характеризує обсяг знань, умінь і навичок з інформаційно-комунікаційної сфери, набутих під час фахової підготовки, та забезпечує гнучкість і готовність адаптуватися до змін у мистецько-професійній діяльності, а також сприяє творчому фаховому самовираженню з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних технологій. Стисло охактеризовано структуру інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів у галузі музичної освіти, зокрема такі її компоненти: мотиваційний, гностичний і процесуальний. U statti proanalizovano znachennya informatsiyno-komunikatsiynykh tekhnolohiy dlya efektyvnoho zdiysnennya profesiynoyi diyalʹnosti pedahohamy u haluzi muzychnoyi osvity. Vyznacheno sutnistʹ informatsiyno- komunikatsiynoyi kompetentnosti. Na dumku avtora, tse intehratyvna yakistʹ, shcho kharakteryzuye obsyah znanʹ, uminʹ i navychok z informatsiyno-komunikatsiynoyi sfery, nabutykh pid chas fakhovoyi pidhotovky, ta zabezpechuye hnuchkistʹ i hotovnistʹ adaptuvatysya do zmin u mystetsʹko-profesiyniy diyalʹnosti, a takozh spryyaye tvorchomu fakhovomu samovyrazhennyu z vykorystannyam mozhlyvostey informatsiyno-komunikatsiynykh tekhnolohiy. Styslo okhakteryzovano strukturu informatsiyno-komunikatsiynoyi kompetentnosti pedahohiv u haluzi muzychnoyi osvity, zokrema taki yiyi komponenty: motyvatsiynyy, hnostychnyy i protsesualʹnyy. The article analyzes the importance of information and communication technologies for effective implementation of professional activities by teachers in the field of music education. The essence of information- communication competence. According to the author, this is an integrative quality that characterizes the scope of knowledge, abilities and skills in the information and communication sphere, acquired during professional training, and provides flexibility and readiness to adapt to changes in artistic and professional activity, and also promotes creative professional self-expression using the possibilities of information and communication technologies. The structure of information and communication competence of teachers in the field of music education, in particular its following components: motivational, gnostic and procedural.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15257
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina N.V. 2022.pdf454.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.