Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯсинська, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorJasynska, Tetiana-
dc.date.accessioned2022-07-04T20:19:30Z-
dc.date.available2022-07-04T20:19:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЯсинська Т. Особливості мотивації студентів до вивчення іноземних мов / Т. Ясинська // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. – Вип. 5. – Одеса; Харбін : Харбінський інженерний університет, 2022. ‒ С. 123-125.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15256-
dc.description.abstractСеред внутрішніх та зовнішніх професійних мотивів на перші місця виходить бажання здобути вищу освіту, яка дозволить отримати цікаву та високооплачувану роботу. Також, велике значення мають самореалізація та самовдосконалення. . Дана методика дозволяє виділити у зовнішній та внутрішній мотивації вчення три групи мотивів: вступ до вузу, реально діючі професійні мотиви та їх домінування, визначення рівнів розвитку мотивації навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Харбінський інженерний університетuk
dc.subjectмотивація навчанняuk
dc.subjectвнутрішня мотиваціяuk
dc.subjectзовнішня мотиваціяuk
dc.subjectрелевантні мотивиuk
dc.titleОсобливості мотивації студентів до вивчення іноземних мовuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2022 Вип. 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Jasynska Tetiana 2022.pdf5.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.