Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15255| Title: | Confucius institute as a platform for launching oriental languages specialties | 
| Other Titles: | Інститут Конфуція як платформа для запуску спеціальностей зі східних мов | 
| Authors: | Попова, Олександра Володимирівна Popova, Oleksandra Volodymyrivna | 
| Keywords: | oriental languages confucius Institute korean Chinese східні мови інститут Конфуція корейська мова китайська мова | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Харбінський інженерний університет | 
| Citation: | Popova О. V. Confucius institute as a platform for launching oriental languages specialties / О. V. Popova // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. – Вип. 5. – Одеса; Харбін : Харбінський інженерний університет, 2022. ‒ С. 118-119. | 
| Abstract: | New collaboration frames with European and Oriental countries require flexible conditions of academic cooperation. Special attention should be paid to the skills and abilities of correct communicative behaviour during cross-cultural communication and academic cooperation with research and teaching staff from partner-universities located in the P.R.C., the Republic of Korea, Japan, etc. Нові рамки співпраці з європейськими та східними країнами вимагають гнучної умови академічної співпраці. Особливу увагу слід звернути на вміння і уміння правильної комунікативної поведінки під час міжкультурного спілкування та академічної співпраці з науково-педагогічними працівниками університетів-партнерів з КНР, Республіці Корея, Японії та ін. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15255 | 
| Appears in Collections: | 2022 Вип. 5 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Oleksandra Popova 2022.pdf | 5.1 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
