Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15225
Назва: Теоретичні засади розвитку рефлексії та особливості підготовки майбутніх педагогів до застосування її з дітьми дошкільного віку
Інші назви: Theoretical fundamentals of development of reflection and features of preparation of future teachers for its application with children of preschool ag
Автори: Покрепа, С.
Кондратець, І.
Ключові слова: вища освіта
майбутні педагоги
особливості підготовки
теоретичні засади
рефлексія
дитина дошкільного віку
особистісна компетентність
особистість
higher education
future teachers
peculiarities of training
theoretical principles
reflection
preschool child
personality
personal competence
Дата публікації: 2022
Видавництво: ФОП Бондаренко М. О
Бібліографічний опис: Покрепа С. Теоретичні засади розвитку рефлексії та особливості підготовки майбутніх педагогів до застосування її з дітьми дошкільного віку / С. Покрепа, І. Кондратець // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 75-79.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено теоретичний аспект феномену «рефлексія», вплив на становлення особистості дитини дошкільного віку, формування особистісної компетентності; окреслено основні акценти, на які має звертати увагу майбутній педагог. Проаналізовано сучасний стан дослідження питання рефлексії у взаємодії з дітьми дошкільного віку: у наукових розвідках і програмних документ. The article highlights the theoretical aspect of the phenomenon of reflection, the impact on the formation of the personality of a preschool child, the formation of personal competence; the main accents to which the future teacher should pay attention are outlined. The current state of research on the issue of reflection in interaction with preschool children is analyzed: in scientific research and program documents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15225
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sofia Pokrepa 2022.pdf6.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.