Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПокрепа, С.-
dc.contributor.authorКондратець, І.-
dc.date.accessioned2022-06-29T19:54:49Z-
dc.date.available2022-06-29T19:54:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПокрепа С. Теоретичні засади розвитку рефлексії та особливості підготовки майбутніх педагогів до застосування її з дітьми дошкільного віку / С. Покрепа, І. Кондратець // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 75-79.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15225-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичний аспект феномену «рефлексія», вплив на становлення особистості дитини дошкільного віку, формування особистісної компетентності; окреслено основні акценти, на які має звертати увагу майбутній педагог. Проаналізовано сучасний стан дослідження питання рефлексії у взаємодії з дітьми дошкільного віку: у наукових розвідках і програмних документ. The article highlights the theoretical aspect of the phenomenon of reflection, the impact on the formation of the personality of a preschool child, the formation of personal competence; the main accents to which the future teacher should pay attention are outlined. The current state of research on the issue of reflection in interaction with preschool children is analyzed: in scientific research and program documents.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФОП Бондаренко М. Оuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectмайбутні педагогиuk
dc.subjectособливості підготовкиuk
dc.subjectтеоретичні засадиuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectдитина дошкільного вікуuk
dc.subjectособистісна компетентністьuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectpeculiarities of traininguk
dc.subjecttheoretical principlesuk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectpreschool childuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectpersonal competenceuk
dc.titleТеоретичні засади розвитку рефлексії та особливості підготовки майбутніх педагогів до застосування її з дітьми дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeTheoretical fundamentals of development of reflection and features of preparation of future teachers for its application with children of preschool aguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sofia Pokrepa 2022.pdf6.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.