Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15225
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Покрепа, С. | - |
dc.contributor.author | Кондратець, І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-29T19:54:49Z | - |
dc.date.available | 2022-06-29T19:54:49Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Покрепа С. Теоретичні засади розвитку рефлексії та особливості підготовки майбутніх педагогів до застосування її з дітьми дошкільного віку / С. Покрепа, І. Кондратець // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 75-79. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15225 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено теоретичний аспект феномену «рефлексія», вплив на становлення особистості дитини дошкільного віку, формування особистісної компетентності; окреслено основні акценти, на які має звертати увагу майбутній педагог. Проаналізовано сучасний стан дослідження питання рефлексії у взаємодії з дітьми дошкільного віку: у наукових розвідках і програмних документ. The article highlights the theoretical aspect of the phenomenon of reflection, the impact on the formation of the personality of a preschool child, the formation of personal competence; the main accents to which the future teacher should pay attention are outlined. The current state of research on the issue of reflection in interaction with preschool children is analyzed: in scientific research and program documents. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ФОП Бондаренко М. О | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | майбутні педагоги | uk |
dc.subject | особливості підготовки | uk |
dc.subject | теоретичні засади | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | дитина дошкільного віку | uk |
dc.subject | особистісна компетентність | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | higher education | uk |
dc.subject | future teachers | uk |
dc.subject | peculiarities of training | uk |
dc.subject | theoretical principles | uk |
dc.subject | reflection | uk |
dc.subject | preschool child | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.subject | personal competence | uk |
dc.title | Теоретичні засади розвитку рефлексії та особливості підготовки майбутніх педагогів до застосування її з дітьми дошкільного віку | uk |
dc.title.alternative | Theoretical fundamentals of development of reflection and features of preparation of future teachers for its application with children of preschool ag | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sofia Pokrepa 2022.pdf | 6.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.