Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15217
Назва: | Изучаването на дублетността в обучението по български език |
Інші назви: | The study of duplicity in the bulgarian language training |
Автори: | Колева, К. |
Ключові слова: | modern Bulgarian standard language doublets questionnaire method mother tongue normativ dictionary сучасна болгарська стандартна мова дублети метод анкетування нормативний словник стаття на болгарській мові |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ФОП Бондаренко М. О. |
Бібліографічний опис: | Колева К. Изучаването на дублетността в обучението по български език / К. Колева // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 49-53. |
Короткий огляд (реферат): | The text is part of a larger study of doublets in the modern Bulgarian standard language (Official spelling dictionary of the Bulgarian language, ed. 2012). The survey data are based on mixed-mode completed questionnaire on a wide range of people for whom the Bulgarian language is native or official. For the majority of respondents Bulgarian language is their mother tongue. The conclusions have application in the methodology of teaching Bulgarian language and professional environment in which the use of Bulgarian language should serve as a reference. Текст є частиною більшого дослідження дублетів у сучасній болгарській стандартній мові (Офіційний орфографічний словник болгарської мови, 2012). Дані опитування базуються на заповненій у змішаному режимі анкеті для широкого кола людей, для яких болгарська мова є рідною або офіційною. Для більшості респондентів болгарська мова є рідною. Висновки знаходять застосування в методиці викладання болгарської мови та професійному середовищі, в якому використання болгарської мови має служити орієнтиром. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15217 |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koleva 2022.pdf | 6.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.