Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15217
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колева, К. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-29T13:48:54Z | - |
dc.date.available | 2022-06-29T13:48:54Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Колева К. Изучаването на дублетността в обучението по български език / К. Колева // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 49-53. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15217 | - |
dc.description.abstract | The text is part of a larger study of doublets in the modern Bulgarian standard language (Official spelling dictionary of the Bulgarian language, ed. 2012). The survey data are based on mixed-mode completed questionnaire on a wide range of people for whom the Bulgarian language is native or official. For the majority of respondents Bulgarian language is their mother tongue. The conclusions have application in the methodology of teaching Bulgarian language and professional environment in which the use of Bulgarian language should serve as a reference. Текст є частиною більшого дослідження дублетів у сучасній болгарській стандартній мові (Офіційний орфографічний словник болгарської мови, 2012). Дані опитування базуються на заповненій у змішаному режимі анкеті для широкого кола людей, для яких болгарська мова є рідною або офіційною. Для більшості респондентів болгарська мова є рідною. Висновки знаходять застосування в методиці викладання болгарської мови та професійному середовищі, в якому використання болгарської мови має служити орієнтиром. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ФОП Бондаренко М. О. | uk |
dc.subject | modern Bulgarian standard language | uk |
dc.subject | doublets | uk |
dc.subject | questionnaire method | uk |
dc.subject | mother tongue | uk |
dc.subject | normativ dictionary | uk |
dc.subject | сучасна болгарська стандартна мова | uk |
dc.subject | дублети | uk |
dc.subject | метод анкетування | uk |
dc.subject | нормативний словник | uk |
dc.subject | стаття на болгарській мові | uk |
dc.title | Изучаването на дублетността в обучението по български език | uk |
dc.title.alternative | The study of duplicity in the bulgarian language training | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Koleva 2022.pdf | 6.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.