Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15216
Назва: Інноваційні технології у підготовці майбутніх фахівців у період пандемії та постпандемії: досвід Гарвардського університету
Інші назви: Innovative technologies of future professionals’ training in pandemic and postpandemic periods: Harvard University experience
Автори: Ковтун, Олена Віталіївна
Kovtun, Olena Vitaliyivna
Ключові слова: дистанційне викладання та навчання
передовий досвід
методичне забезпечення
цифрова інфраструктура
інновації
remote teaching and learning
best practices
methodical support
digital infrastructure
innovation
Дата публікації: 2022
Видавництво: ФОП
Бібліографічний опис: Ковтун О. В. Інноваційні технології у підготовці майбутніх фахівців у період пандемії та постпандемії: досвід Гарвардського університету / О. В. Ковтун // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 44-49.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати аналізу інноваційних освітніх технологій, які з’явилися під час пандемії COVID-19 та в період постпандемії у Гарвардському університеті. Результати моніторингу дозволили дійти висновку, що Гарвардський університет засвідчив усі показники, що характеризують найвищий рівень організації дистанційного викладання та навчання в період пандемії. Зокрема, антикризові компетенції управлінських команд; здатність надавати методичну підтримку цільовим групам (викладачам і студентам) у налагодженні дистанційного режиму викладання та навчання, високий рівень розвитку цифрової освітньої інфраструктури тощо. Вимушені зміни, пов’язані з пандемією COVID-19, викликали період інновацій, експериментів та нових ініціатив у навчальних аудиторіях та програмах Гарварду. Інновації дають нові можливості для просування викладання та навчання шляхом: переосмислення ролі навчальної аудиторії, збагачення змісту, розширення спільноти. The article presents the results of the analysis of innovative educational technologies that evolved within the COVID-19 pandemic and postpandemic periods in Harvard University. The monitoring results allowed to conclude that Harvard University demonstrated all indicators that characterize the highest level in the organization of remote teaching and learning within the pandemic period. In particular, anti-crisis competencies of management teams; ability to provide methodical support for target groups (faculty and students) in setting up remote mode of teaching and learning, high-level digital educational infrastructures, etc. COVID-19 pandemic forced change sparked a period of innovation, experiments, and new initiatives across Harvard’s classrooms and programs. Innovations give new opportunities to advance teaching and learning within individual classrooms and at the program level by: reimagining the classroom, enriching content, expanding the community.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15216
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olena Kovtun 2022.pdf6.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.