Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorKovtun, Olena Vitaliyivna-
dc.date.accessioned2022-06-29T13:40:57Z-
dc.date.available2022-06-29T13:40:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКовтун О. В. Інноваційні технології у підготовці майбутніх фахівців у період пандемії та постпандемії: досвід Гарвардського університету / О. В. Ковтун // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 44-49.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15216-
dc.description.abstractУ статті представлено результати аналізу інноваційних освітніх технологій, які з’явилися під час пандемії COVID-19 та в період постпандемії у Гарвардському університеті. Результати моніторингу дозволили дійти висновку, що Гарвардський університет засвідчив усі показники, що характеризують найвищий рівень організації дистанційного викладання та навчання в період пандемії. Зокрема, антикризові компетенції управлінських команд; здатність надавати методичну підтримку цільовим групам (викладачам і студентам) у налагодженні дистанційного режиму викладання та навчання, високий рівень розвитку цифрової освітньої інфраструктури тощо. Вимушені зміни, пов’язані з пандемією COVID-19, викликали період інновацій, експериментів та нових ініціатив у навчальних аудиторіях та програмах Гарварду. Інновації дають нові можливості для просування викладання та навчання шляхом: переосмислення ролі навчальної аудиторії, збагачення змісту, розширення спільноти. The article presents the results of the analysis of innovative educational technologies that evolved within the COVID-19 pandemic and postpandemic periods in Harvard University. The monitoring results allowed to conclude that Harvard University demonstrated all indicators that characterize the highest level in the organization of remote teaching and learning within the pandemic period. In particular, anti-crisis competencies of management teams; ability to provide methodical support for target groups (faculty and students) in setting up remote mode of teaching and learning, high-level digital educational infrastructures, etc. COVID-19 pandemic forced change sparked a period of innovation, experiments, and new initiatives across Harvard’s classrooms and programs. Innovations give new opportunities to advance teaching and learning within individual classrooms and at the program level by: reimagining the classroom, enriching content, expanding the community.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФОПuk
dc.subjectдистанційне викладання та навчанняuk
dc.subjectпередовий досвідuk
dc.subjectметодичне забезпеченняuk
dc.subjectцифрова інфраструктураuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectremote teaching and learninguk
dc.subjectbest practicesuk
dc.subjectmethodical supportuk
dc.subjectdigital infrastructureuk
dc.subjectinnovationuk
dc.titleІнноваційні технології у підготовці майбутніх фахівців у період пандемії та постпандемії: досвід Гарвардського університетуuk
dc.title.alternativeInnovative technologies of future professionals’ training in pandemic and postpandemic periods: Harvard University experienceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olena Kovtun 2022.pdf6.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.