Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15214
Title: Використання тренінгових форм навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів ЗДО
Other Titles: Use of training forms of learning in professional training of future educators
Authors: Кирста, Н.
Keywords: освітній процес
професійна підготовка
тренінг
принципи організації
види тренінгів
методи
вправи
educational process
professional training
training forms of education
principles of organization
types of trainings
methods
exercises
Issue Date: 2022
Publisher: ФОП Бондаренко М. О.
Citation: Кирста Н. Використання тренінгових форм навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів ЗДО / Н. Кирста // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 35-40.
Abstract: У статті досліджено особливості, види, принципи організації тренінгових форм навчання в структурі професійної підготовки майбутніх вихователів ЗДО. Виокремлено завдання, ефективні методи та прийоми формування професійної компетентності педагогів. The article investigates the features, types, principles of organization of training forms of education in the structure of professional training of future educators of preschool institutinos. The tasks, effective methods and techniques of forming the professional competence of teachers are highlighted.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15214
Appears in Collections:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Kyrsta 2022.pdf6.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.