Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15179
Назва: Самоосвіта вчителя музичного мистецтва як умова розвитку професійної компетентності
Інші назви: Self-education of a music teacher as a condition for the development of professional competence
Автори: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Ключові слова: професійна компетентність
вчитель музичного мистецтва
самоосвіта вчителя музичного мистецтва
professional competence
music teacher
self-education of a music teacher
Дата публікації: 2021
Видавництво: НВВ КЗ СОІППО
Бібліографічний опис: Ашихміна Н. В. Самоосвіта вчителя музичного мистецтва як умова розвитку професійної компетентності / Н. В. Ашихміна // Особистісно-професійна компетентність педагога : досвід, проблеми, перспективи : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Суми, 25 лист. 2021 р.). - Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. - С. 21-23.
Короткий огляд (реферат): У статті звернено увагу на те, що актуалізація проблеми самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва є важливою, оскільки самоосвіта є засобом пізнання й розвитку інтелектуальних і професійних можливостей педагогів, вона наголошує на їх педагогічному потенціалі і сприяє вдосконаленню фахової компетентності відповідно до сучасних вимог суспільства. Оскільки механізмами самоосвітньої діяльності є професійний саморозвиток і рефлексія, однією з перспективних наукових розвідок заявленої проблеми є вивчення питання розвитку рефлексивних умінь педагогів, позаяк унаслідок рефлексії об’єктивних факторів процесу професійного розвитку фахівці мають змогу ефективно залучатися до визначення основ професійно-ціннісних потреб та орієнтацій, а також до проектування власних траєкторії вдосконалення професійної компетентності. The article emphasizes that the actualization of the problem of self-educational activity of music teachers is important because self-education is a means of knowledge and development of intellectual and professional abilities of teachers, it emphasizes their pedagogical potential and contributes to improving professional competence in accordance with modern society. Because mechanisms of self-educational activities are professional self-development and reflection, one of promising scientific research of the claimed problem is to study the development of reflexive skills of teachers, as a result of reflection on objective factors of the process of professional development specialists have the opportunity to be effectively involved in determining the basics of professional and value needs and orientations, as well as to design their own trajectories to improve professional competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15179
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina.pdf413.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.