Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15179
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашихміна, Наталія Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-24T10:38:38Z | - |
dc.date.available | 2022-06-24T10:38:38Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ашихміна Н. В. Самоосвіта вчителя музичного мистецтва як умова розвитку професійної компетентності / Н. В. Ашихміна // Особистісно-професійна компетентність педагога : досвід, проблеми, перспективи : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Суми, 25 лист. 2021 р.). - Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. - С. 21-23. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15179 | - |
dc.description.abstract | У статті звернено увагу на те, що актуалізація проблеми самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва є важливою, оскільки самоосвіта є засобом пізнання й розвитку інтелектуальних і професійних можливостей педагогів, вона наголошує на їх педагогічному потенціалі і сприяє вдосконаленню фахової компетентності відповідно до сучасних вимог суспільства. Оскільки механізмами самоосвітньої діяльності є професійний саморозвиток і рефлексія, однією з перспективних наукових розвідок заявленої проблеми є вивчення питання розвитку рефлексивних умінь педагогів, позаяк унаслідок рефлексії об’єктивних факторів процесу професійного розвитку фахівці мають змогу ефективно залучатися до визначення основ професійно-ціннісних потреб та орієнтацій, а також до проектування власних траєкторії вдосконалення професійної компетентності. The article emphasizes that the actualization of the problem of self-educational activity of music teachers is important because self-education is a means of knowledge and development of intellectual and professional abilities of teachers, it emphasizes their pedagogical potential and contributes to improving professional competence in accordance with modern society. Because mechanisms of self-educational activities are professional self-development and reflection, one of promising scientific research of the claimed problem is to study the development of reflexive skills of teachers, as a result of reflection on objective factors of the process of professional development specialists have the opportunity to be effectively involved in determining the basics of professional and value needs and orientations, as well as to design their own trajectories to improve professional competence. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | НВВ КЗ СОІППО | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | вчитель музичного мистецтва | uk |
dc.subject | самоосвіта вчителя музичного мистецтва | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.subject | music teacher | uk |
dc.subject | self-education of a music teacher | uk |
dc.title | Самоосвіта вчителя музичного мистецтва як умова розвитку професійної компетентності | uk |
dc.title.alternative | Self-education of a music teacher as a condition for the development of professional competence | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina.pdf | 413.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.