Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАшихміна, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorAshykhmina, Nataliia Vitaliivna-
dc.date.accessioned2022-06-24T10:38:38Z-
dc.date.available2022-06-24T10:38:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАшихміна Н. В. Самоосвіта вчителя музичного мистецтва як умова розвитку професійної компетентності / Н. В. Ашихміна // Особистісно-професійна компетентність педагога : досвід, проблеми, перспективи : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Суми, 25 лист. 2021 р.). - Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021. - С. 21-23.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15179-
dc.description.abstractУ статті звернено увагу на те, що актуалізація проблеми самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва є важливою, оскільки самоосвіта є засобом пізнання й розвитку інтелектуальних і професійних можливостей педагогів, вона наголошує на їх педагогічному потенціалі і сприяє вдосконаленню фахової компетентності відповідно до сучасних вимог суспільства. Оскільки механізмами самоосвітньої діяльності є професійний саморозвиток і рефлексія, однією з перспективних наукових розвідок заявленої проблеми є вивчення питання розвитку рефлексивних умінь педагогів, позаяк унаслідок рефлексії об’єктивних факторів процесу професійного розвитку фахівці мають змогу ефективно залучатися до визначення основ професійно-ціннісних потреб та орієнтацій, а також до проектування власних траєкторії вдосконалення професійної компетентності. The article emphasizes that the actualization of the problem of self-educational activity of music teachers is important because self-education is a means of knowledge and development of intellectual and professional abilities of teachers, it emphasizes their pedagogical potential and contributes to improving professional competence in accordance with modern society. Because mechanisms of self-educational activities are professional self-development and reflection, one of promising scientific research of the claimed problem is to study the development of reflexive skills of teachers, as a result of reflection on objective factors of the process of professional development specialists have the opportunity to be effectively involved in determining the basics of professional and value needs and orientations, as well as to design their own trajectories to improve professional competence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНВВ КЗ СОІППОuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk
dc.subjectсамоосвіта вчителя музичного мистецтваuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectmusic teacheruk
dc.subjectself-education of a music teacheruk
dc.titleСамоосвіта вчителя музичного мистецтва як умова розвитку професійної компетентностіuk
dc.title.alternativeSelf-education of a music teacher as a condition for the development of professional competenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina.pdf413.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.