Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15178
Назва: Упровадження інноваційних технологій у вокальну підготовку майбутніх педагогів у галузі музичної освіти
Інші назви: Implementation of innovative technologies in the vocal training of future teachers in the field of music education.
Автори: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Ключові слова: майбутні педагоги в галузі музичної освіти
вокальна підготовка
інформаційно-комунікаційні технології
дистанційне навчання
здоров’язбережувальні технології
фонопедія
вокалотерапія
future teachers in the field of music education
vocal training
selection criteria for innovative technologies.
information and communication technologies
phonopedia
vocal therapy
health-saving technologies
distance learning
Дата публікації: 2021
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Ашихміна Н. В. Упровадження інноваційних технологій у вокальну підготовку майбутніх педагогів у галузі музичної освіти / Н. В. Ашихміна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 9 (113). - С. 309-321.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено шляхи оновлення вокальної підготовки здобувачів вищої мистецько-педагогічної освіти. Проаналізовано значення інформаційно-комунікаційних та здоров’язбережувальних технологій для осучаснення процесу навчання співу майбутніх педагогів у галузі музичної освіти. Зроблено припущення про те, що впровадження інформаційно-комунікаційних технологій сприятиме комфортному та ефективному засвоєнню теоретичного і практичного вокально-навчального матеріалу з урахуванням особливостей дистанційного навчання, вокально-освітніх можливостей здобувачів мистецько-педагогічної освіти, а також їх індивідуального темпу вокальної підготовки. Використання здоров’язберігаючих технології, зокрема комплексу фонопедичних та вокалотерапевтичних способів художньо-педагогічного впливу, дозволить підвищити рівень виконавської майстерності майбутніх педагогів завдяки формуванню в них навичок грамотної охорони співочого. Analysis of modern vocal training of future teachers in the field of music education allowed us to identify a number of criteria for selecting innovative technologies for its updating and improvement: the criterion of fundamentality, contextuality, the criterion of relevance, verification. Designing the content of vocal training of a teacher-musician based on the introduction of innovative technologies is an open, developing system that forms positive motivation for the implementation of vocal and pedagogical activities. This process is systematic and integral; consists of the main and auxiliary elements of effective vocal and pedagogical activity; reflects the entire range of elements of vocaltheoretical knowledge, as well as the past, present and future of the innovation system; takes into account the specifics of vocal training, methods, forms and means of teaching; allows you to focus on the needs of society, the future development of music education and the practice of vocal training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15178
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina Nataliia Vitaliivna 2021.pdf926.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.