Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАшихміна, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorAshykhmina, Nataliia Vitaliivna-
dc.date.accessioned2022-06-24T10:03:40Z-
dc.date.available2022-06-24T10:03:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАшихміна Н. В. Упровадження інноваційних технологій у вокальну підготовку майбутніх педагогів у галузі музичної освіти / Н. В. Ашихміна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 9 (113). - С. 309-321.-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15178-
dc.description.abstractУ статті висвітлено шляхи оновлення вокальної підготовки здобувачів вищої мистецько-педагогічної освіти. Проаналізовано значення інформаційно-комунікаційних та здоров’язбережувальних технологій для осучаснення процесу навчання співу майбутніх педагогів у галузі музичної освіти. Зроблено припущення про те, що впровадження інформаційно-комунікаційних технологій сприятиме комфортному та ефективному засвоєнню теоретичного і практичного вокально-навчального матеріалу з урахуванням особливостей дистанційного навчання, вокально-освітніх можливостей здобувачів мистецько-педагогічної освіти, а також їх індивідуального темпу вокальної підготовки. Використання здоров’язберігаючих технології, зокрема комплексу фонопедичних та вокалотерапевтичних способів художньо-педагогічного впливу, дозволить підвищити рівень виконавської майстерності майбутніх педагогів завдяки формуванню в них навичок грамотної охорони співочого. Analysis of modern vocal training of future teachers in the field of music education allowed us to identify a number of criteria for selecting innovative technologies for its updating and improvement: the criterion of fundamentality, contextuality, the criterion of relevance, verification. Designing the content of vocal training of a teacher-musician based on the introduction of innovative technologies is an open, developing system that forms positive motivation for the implementation of vocal and pedagogical activities. This process is systematic and integral; consists of the main and auxiliary elements of effective vocal and pedagogical activity; reflects the entire range of elements of vocaltheoretical knowledge, as well as the past, present and future of the innovation system; takes into account the specifics of vocal training, methods, forms and means of teaching; allows you to focus on the needs of society, the future development of music education and the practice of vocal training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренка-
dc.subjectмайбутні педагоги в галузі музичної освітиuk
dc.subjectвокальна підготовкаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk
dc.subjectфонопедіяuk
dc.subjectвокалотерапіяuk
dc.subjectfuture teachers in the field of music educationuk
dc.subjectvocal traininguk
dc.subjectselection criteria for innovative technologies.uk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectphonopediauk
dc.subjectvocal therapyuk
dc.subjecthealth-saving technologiesuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.titleУпровадження інноваційних технологій у вокальну підготовку майбутніх педагогів у галузі музичної освітиuk
dc.title.alternativeImplementation of innovative technologies in the vocal training of future teachers in the field of music education.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina Nataliia Vitaliivna 2021.pdf926.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.